Macera ruhunu hafifleterek değil, güçlendirerek taşıyan yeni CRF300L Rally, 2025 yılında hem şehir içi hem de arazi performansını bir adım ileri taşıyor. Honda’nın efsanevi dual-sport geleneğini devam ettiren model, güvenilir motoru, uzun süspansiyon hareketi, yüksek konfor seviyesi ve ekonomik kullanım yapısıyla segmentteki yerini yeniden sağlamlaştırıyor.
2025 Honda CRF300L Rally, 286 cc’lik DOHC, sıvı soğutmalı tek silindirli motoruyla performans ve dayanıklılığı aynı potada eritiyor.
- 76,0 x 63,0 mm çap-strok
- 10.7:1 sıkıştırma oranı
- 4 valfli silindir yapısı
- 38 mm gaz kelebeğine sahip PGM-FI yakıt enjeksiyonu
Bu yapı, düşük titreşim ve yüksek yakıt verimliliği sağlarken, arazi sürüşünde ihtiyaç duyulan lineer tork dağılımını sunuyor. 6 vitesli şanzıman ve kablo kontrollü ıslak çoklu plaka debriyaj, hem şehir içinde hem de arazide akıcı bir güç aktarımı sağlıyor. CRF300L Rally, yarı çift beşik şasi üzerine inşa edilmiş sağlam bir platforma sahip. Zorlu zeminlerde dahi stabil hissettiren bu yapı, uzun yol ve arazi sürüşlerinde güven veriyor.

Süspansiyon: Showa ile Güvenli Yol Tutuş
- Ön: 43 mm Showa ters çatal – 10,2 inç hareket
- Arka: Showa Pro-Link monoshock, ayarlanabilir ön yükleme – 10,2 inç hareket
Bu süspansiyon değerleri, modelin hem bozuk yollarda hem de teknik arazilerde kontrolü elinizde tutmasını sağlıyor.
Gelişmiş Fren ve ABS Güvenliği
Fren performansı, road ve off-road koşullarında etkili olacak şekilde tasarlanmış:
- Ön fren: ABS’li 296 mm disk, 2 pistonlu kaliper
- Arka fren: ABS’li 220 mm disk, 1 pistonlu kaliper
ABS sistemi özellikle gevşek zeminlerde fren yaparken sürücüyü dengede tutmayı başarıyor.
Tekerlek & Lastik Ölçüleri: Gerçek Arazi Formülü
- Ön / Arka Tekerlek: 21" / 18" tel jant
- Ön Lastik: 80/100-21
- Arka Lastik: 120/80-18
Bu kombinasyon, arazi sürüşünün bel kemiği olan dik profilli ve esnek yapı sunuyor. CRF300L Rally’nin macera odaklı ergonomisi uzun sürüşlerde yormayan bir yapıda düzenlenmiş.
- Tırmık / İz: 27,5° / 4,3 inç
- Dingil açıklığı: 57.2 inç
- Yerden yükseklik: 10,9 inç
- Oturma yüksekliği: 35.2 inç
Bu değerler hem denge hem de arazi kabiliyeti açısından ideal bir geometri sunuyor.
Yakıt Kapasitesi ve Ağırlık
- Yakıt deposu: 13 lt
- Islak ağırlık: 152 kg
Geniş yakıt tankı ve hafif gövde birleşince uzun sürüşlerde ekonomik ve dayanıklı bir macera motosikleti ortaya çıkıyor.
Kimler İçin?
Yeni CRF300L Rally;
- Araziye girmek isteyen yeni sürücüler
- Hafif, güvenilir ve konforlu bir macera motosikleti arayanlar
- Şehir içi-şehir dışı kullanım kombinasyonu isteyenler
- Düşük tüketim ve yüksek dayanıklılık arayanlar
için mükemmel bir seçenek olarak ön plana çıkıyor.
Honda’nın mühendislik güvenilirliğini, macera tutkusu ile birleştiren CRF300L Rally, 2025 yılında dual-sport segmentinde iddiasını fazlasıyla ortaya koyuyor.







