2026 yılına kapsamlı bir renk yenilemesi ve markanın yenilikçi E-Clutch (E-Debriyaj) teknolojisiyle Honda CB750 Hornet, giriş yapıyor. Honda’nın EICMA’da tanıttığı yeni Hornet hem görsel hem de teknolojik açıdan dikkat çeken, modern naked motosiklet pazarında rekabeti kızıştıran bir model olarak karşımıza çıkıyor. Honda, 2026 için dört yeni renk kombinasyonu sunarak Hornet ailesine daha agresif ve premium bir görünüm kazandırıyor. Yeni seçenekler şöyle:
- Kırmızı Çerçeveli Grafit Siyahı & Mat Balistik Siyah Metalik
- Kurt Gümüşü Metalik & İridyum Gri Metalik
- Saka Sarısı & Kurt Gümüşü Metalik
- Mat Kot Mavisi Metalik & Mat Balistik Siyah Metalik

Bu kombinasyonlar, CB750 Hornet’in keskin hatlarıyla birleşerek “sportif naked” karakterini daha da ön plana çıkarıyor. 2026 CB750 Hornet’in en büyük yeniliği, Honda’nın giderek daha fazla modele entegre ettiği E-Clutch teknolojisi. Daha önce CB500 Hornet’te kullanılan bu sistem artık:
- CB750 Hornet
- XL750 Transalp
- CB500R
- NX500
modellerinde de yer alıyor. Honda’nın açıklamasına göre E-Clutch, geleneksel debriyaj kullanımını tamamen otomatikleştiriyor ve “hızlı, sorunsuz ve üst düzey sürüş deneyimi” sunuyor. Sürücü isterse debriyaj kolunu kullanabiliyor; istemezse motosiklet tüm kalkış, vites yükseltme ve düşürme işlemlerini otomatik olarak gerçekleştiriyor.

Bu yönüyle E-Clutch, özellikle şehir içi kullanımda büyük rahatlık sağlarken sportif sürüşlerde de hızlı vites geçişleri ile avantaj yaratıyor. Her ne kadar renkler ve teknoloji yenilense de Honda, Hornet’in güç kaynağını değiştirmemiş durumda. 2026 CB750 Hornet, önceki yıllarda olduğu gibi:
- 755 cc paralel ikiz motor
- 9.500 d/d'de 90,5 bg güç
- 7.250 d/d’de 55,3 lb-ft tork
üretiyor. Bu değerler, sınıfında güçlü bir konum sağlayan hem çevik hem de yüksek devirlerde canlı bir performans sunan yapıdan ödün verilmediğini gösteriyor. Honda, 2026 modelde süspansiyon ve fren altyapısını değiştirmeden devam ettiriyor:
Süspansiyon
- 41 mm Showa SFF-BP USD ön çatal
- Showa Pro-Link arka amortisör
Bu kombinasyon hem günlük kullanımda konfor hem de sportif sürüşte hassas yol tutuş sunuyor.

Frenleme
- Önde: Çift 296 mm disk + Nissin dört pistonlu radyal kaliper
- Arkada: 240 mm tek disk + tek pistonlu kaliper
Bu yapı, Hornet’in güçlü ivmelenmesine ve yüksek süratlerdeki dinamik kullanımına uygun, güven veren bir fren performansı sağlıyor. Yeni renk seçenekleri, E-Clutch teknolojisi ve Honda’nın karakteristik sürüş kalitesi ile 2026 Honda CB750 Hornet, orta sınıf naked segmentine güçlü bir yenilik getiriyor. Motor ve şasi özellikleri aynı kalsa da model artık hem daha fonksiyonel hem de daha dikkat çekici. Eğer hem sportif hem de teknolojik bir naked motosiklet arıyorsanız, 2026 CB750 Hornet kesinlikle değerlendirilmesi gereken modeller arasında yer alıyor.






